۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۰۱۴۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

گلایه کارگران از حقوق‌های عقب مانده| سوءمدیریت‌ها سبب افزایش مشکلات شده است

گلایه کارگران از حقوق‌های عقب مانده| سوءمدیریت‌ها سبب افزایش مشکلات شده است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: متاسفانه بسیاری از کارگران با مراجعه به ما از حقوق نگرفتن گلایه دارند و می‌گویند بیش از 10 ماه است حقوقی نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) اظهار کرد: تمام انسان‌ها دارای استعدادهایی هستند و هر گاه بشر چیزی را اراده کرده به آن رسیده است.

وی گفت: عوامل بیرونی مانند تحریم‌های بیگانه یکی از مشکلات است اما یکی از مشکلات اساسی در جامعه عوامل درونی مانند سوءمدیریت‌ها و وادادگی به بیگانه است که بر مشکلات می‌افزاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: سوءمدیریت‌ها هر جامعه‌ای را دچار مشکل می‌کند و بلای بشر است؛ مدیریت‌ها در دین الهی حساب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از کارگران با مراجعه به ما از حقوق نگرفتن گلایه دارند و می‌گویند بیش از 10 ماه است حقوقی نگرفته‌اند و نه می‌توانند شکایت کنند و نه می‌توانند از آن شغل بیرون آیند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور غنی است و می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند؛ ما متاسفانه موجب ننگ نعمت‌های الهی شده‌ایم چرا که یک فرد در این کشور غنی باید منتظر بماند تا کمیته امداد به وی کمک کند و یا یکی وی را به بردگی بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای اشتغال روستاییان باید راهکارهای صادراتی و تولیدی مدنظر قرار گیرد و این می‌تواند به صورت یک موج فراگیر گردد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: برای پیشگیری از کالای قاچاق فقط شعار داده می‌شود اما همچنان این کالاهای قاچاق وارد کشور می‌شود و جلوی تولید ملی را می‌گیرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات